Grundutbudet ingår i månadsavgiften och vår huvudleverantör via TV-uttaget är Comhem.
Om ytterligare kanaler önskas kan sådana, digitala kanaler, köpas från Comhem utan att man behöver betala Comhems grundavgift. Ring till Comhem, 0771-55 00 00, för information.

För att se vilka kanaler som ingår i grundutbudet, klicka på nedan länk och fyll i uppgifterna. https://www.comhem.se/portal/comhem/tv_analogt_utbud

Man kan dessutom via stadsnät/fiber få TV-signal (och bredbandsuppkoppling) via andra leverantörer.

TV, Bredband & Telefoni

Som medlem i Brf Körsbäret har du möjlighet att få bredband, TV och telefoni genom Telias installerade nätverksuttag samt genom Comhems multimediauttag. Bredbandsabonnemang ingår inte i månadsavgiften utan betalas via separat faktura från valfri leverantör.

Du kan skaffa dig mer information genom respektive leverantörs webbsidor.

Felanmälan TV

Vid dålig bild m.m. hänvisas till Comhem på tel 0771 – 55 00 00 dygnet runt samtliga dagar i veckan.

OBS! Innan ni felanmäler bör ni kontrollera med någon granne om de har liknande fel. Om Comhem rycker ut på grund av felanmälan och felet ligger i abonnentens egen TV-apparat kommer Comhem att fakturera dig för utryckningen.